måndag 8 april 2013

Snacka om otur

Har precis gått och lagt mig, ligger och funderar över dagen... Visste knappt var jag var när jag vakna, hade sovit alldeles för hårt vilket resulterade i huvudvärk som gick över efter en treo... Ja just det! Vi var ju och handla på eftermiddagen och vad hände? Jo, trappan till affärn var rutten och naturligtvis så körde jag höger ben rätt genom andra trappsteget och skrapa smalbenet rejält så det värker alldeles bedrövligt, svullet och blått är det också, synd om mig faktiskt... tur är väl att det var jag som råka illa ut och inte en gammal människa( ja ja.. äldre än mig i alla fall) för jag verkar ha någon slags inbyggd air bag som skyddar hi hi så ofta som jag ramlar och slår mig... t o m Theo mitt barnbarn har frågat mig om inte jag tycker det är dags att jag lär mig stå på bena...

1 kommentar:

  1. Hur är det med ditt högerben ? Är dina blåmärken borta ännu ? Tur att du inte bröt vristen. Det kunde lätt varit hänt. Men sånt gör väl inte du, för du hade väl inga Foppa-tofflor på dej...Eller ????? He,he,he.

    SvaraRadera