fredag 5 april 2013

Utflykt!

Vilket väder det varit idag, nu är nog äntligen våren på väg i alla fall, som jag väntat!!! Välkommen våren😃och till Kung Bore vill jag bara säga; -Pilutta dig!!! Stick och dra något gammalt över dig!!!
Egentligen skulle jag väl städa, tvätta, diska.. Ja det vanliga köret du vet, men icke sa nicke...-vi tar barna med oss till djurparken på lite utflykt, egentligen bestämde vi oss för det redan igår men det var före Madeleine ramlat och ambulansen kom och hämta henne och då tänkte vi ju inte på någon djurpark inte.
Men som sagt det blev så ändå, fast utan Madick då.... Vi hade riktigt kul och mysigt, fick mängder av sol och frisk luft (hur frisk den nu är kan man ju fråga sig hm)
Gamla mossa (gamlamormor) tyckte att mormor (jag då alltså) skulle rastas ordentligt... och det måste jag säga att Theo, Stina, Harry, Eva-Lena och Anna lyckades väldigt bra med; Natti Natti säger jag bara, nu är jag riktigt trött... Stort tack för idag mina små juveler💎💎💎💎💎


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar